lørdag 10. april 2010

Sunny day..


Hadde det ikke vært på sambocca reset i går skulle jeg dratt frem solsenga og lagt meg i solveggen. Istedet har jeg nytet dagen fra terrassen. Jeg sitter her og smiler over gårdsdagens funn.

Hjem kunne jeg ta med meg flere skatter fra 13tretten. Jeg fant verdens kuleste bladkarusell som jeg hadde tenkt å legge ut i dag, men venter til i morgen.. Gled dere, det er bare så rått. Litt synlig slitasje og noe avflakket maling gir den det industrielle rocka looken.

Glassbrikker, noen kule solbriller, et gammelt Allers blad (1960) og en tøff grønn skjorte med slips til lillegutt kunne jeg stolt kjøpe med meg. 

Barna har løpt meg ned, med vårens første små blomsterbuketter, så utrolig deilig.




Ha EN så Utrolig fantastisk Lørdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar