mandag 10. mai 2010

Thea`s Tema Lotteri


Ja da tenkte jeg å ha en aldri så lite lotteri her hos Thea`s Mania. Det er ikke avansert i det hele tatt. Etter at jeg begynte å blogge har jeg hentet masse inspirasjon fra dere kreative bloggere. Allikevel er det noe eget å sette seg ned med et et interiørmagasin. Dette er ikke ment som et negativt ladd tema nødvendigvis. Neste gang blir det et annet tema og sikkert ikke lenge til heller,  da jeg synes det er så spennende med lotteri. 

Alt du trenger å si noe om er hva du liker å lese? Eller hva du leser mest? Ris eller ros? Egentlig hva du selv ønsker å si noen om innen interiørblader. Kanskje har du lest et blad som ingen kjenner stort til osv.  Det trenger ikke være mange ordene du skriver heller. 

For å delta, enten du skriver lite eller mye, må du legge inn en kommentar til dette innlegget. Alle kan delta, om man har blogg eller ikke!

Premien : Vinneren kan velge seg en miamøveske fra Mias kreative side

Trekningen er 18 mai og vi starter nå!

11 kommentarer:

  1. Jeg liker best å lese om gjør det selv-prosjekter og synes rom123 er veldig flinke på det.
    :)

    SvarSlett
  2. Enig med Deer Darling. Gjør det selv er noe av det kjekkeste og Rom 123 er nok favoritten. Liker også godt danske Boligmagasinet. Bonytt er også veldig kjekt å bla i. Har egentlig ikke lest så vanvittig mye forskjellige blader. Leser mest de som appellerer til min stil og smak. da blir det lite shabby chic og romantisk stil.

    Bo bedre abbonerte jeg på en stund, men følte til tider det var for elitenorge med bare dyre ting og tips. En vase jeg likte godt f.eks. hadde prislapp på 25.000 kr. Og når de skulle tipse folk om innredning så kunne de gjerne tipse om en sofa til over 100.000 kr. Når dette gjentok seg ofte, ble jeg nesten i dårlig humør av å lese. Føler rom 123 er mer for folk flest da!

    SvarSlett
  3. Det er helt riktig det du sier. For de fleste regner jeg med at blader som Bo Bedre er fine som inspirasjon, men for fete lommebøker.
    Jeg liker først og fremst å lese om hus/leiligheter som har fått en total "makeover", og det er mange slike reportasjer i de vanlige ukebladene som f,eks,. Norsk Ukeblad. Fint med konkrete tips om farger osv. med oppgitte fargekoder, det er veldig anvendelig for de som skal i gang med oppussing.

    SvarSlett
  4. Jeg liker best bladet rom 1-2-3 og danske boligLiv. Liker best "hjemme hos" reportasjer som viser spesielle og inspirerende hjem. (spesielt retrostilen, den "hvite" stilen er jeg ikke akkurat overbegeistret for!)

    SvarSlett
  5. Gøy med lotteri da!
    Jeg liker godt de danske interiørbladene, som Bolig og BoliLiv. Hvis jeg kjøpeer norsk ender jeg ofte med Rom123, liker stilen der bra:)

    SvarSlett
  6. Jeg liker å lese om og se personlige hjem, som ikke nødvendigvis er en rendyrket stil, men viser personligheten til dem som bor der. Jeg liker godt f.eks Bo Bedre, Elle interiør og svenske Rum, men kjøper oftest etter omslagsstemningen. Men jeg må si at interiørbladinnkjøpene har gått drastisk ned etter at jeg oppdaget interiørbloggene!

    SvarSlett
  7. Jeg liker jo litt "godt og blandet" og er dessverre fortsatt en bladjunkie til tross for at jeg har oppdaget den uendelige bloggverdenen. Har sansen for norske Elle Interiør og de danske bladene Boligmagasinet og BoligLiv som alle er flinke til å blande nytt med gammelt- og viser derfor gjenbruk og personlighet:) Leser bobedre og får alltid dårlig samvittighet over at jeg ikke har et minimalistisk og stilrent hjem. Får frem mitt "voksne jeg" når jeg leser Bonytt, og mitt "romantiske" jeg ved å lese Maison og Interiørmagasinet. Videre har jeg nettopp oppdaget vakre interiør, og tror (uheldigvis) at det muligens øker mitt månedlige forbruk på magasiner. Vel, nå ble jeg litt pinlig berørt over at det faktisk er sååå mange magasiner jeg leser...og det bare om interiør....

    SvarSlett
  8. Morsomt med lotteri!Spesielt når premiene er så fine!Danske "Bolig Liv" er et av mine favorittblad, det har jeg kjøpt i mange år!Danskene er flinke med interiør altså.Leser danske "Boligmagasinet" også, det har jeg gjort i snart ti år!"Mad og Bolig" er et annet fint dansk interiørblad!Alle disse bladene viser noe jeg liker; nemlig inspirerende hjem med personlig touch:)Ha en fin dag!

    SvarSlett
  9. Å så gøy da :)
    Jeg er veldig glad i interiørblader, kjøper mye forskjellig og velger nok utifra bilder og tekst på coveret. Synes det er spesielt gøy med interiørreportasjer fra spesielle hus, fine leiligheter osv med ulike stiler. Liker Elle Interiør og Bobedre godt.

    SvarSlett
  10. Mit favoritblad er Boligliv og når jeg får fingrene i det svenske Family living bliver jeg også rigtig glad:-)

    SvarSlett
  11. Hei til dere som har lagt inn kommentarer på temalotteri. I morgen kveld trekker jeg ut vinneren av en miamøveske. Litt spent selv også. Lotteri er gøy.

    Sitter her og er litt kaputt, etter en lang men svært så hyggelig dag:) Tog, skolearrangement, russetog, restaurantbesøk med gode venner og avsluttet med is og kaffe på hytta på Nøtterøy.

    SvarSlett