tirsdag 13. april 2010

Akkurat i dag..

 hadde jeg fortjent godis fordi:

  • Mannen min har bursdag og er på Metallica konsert. Jeg unner han det virkelig og feiringa tar vi en annen dag.
  • Huset ser ikke UT! Etter X- antall bursdagsfeiringer og prosjekter.
  • Barna var så absolutt ikke lett å legge i dag. 
  • Jeg har fått strekk i låret, etter å ha spillet fotball med barna, med det stadige mottoet om å vinne- Jeg er bare så  barneslig, men innser ikke at jeg er i ferd med å bli eldre.
  • Noe tull med pc`en og han som kan ordne det er igjen på Metallica konsert. Jeg burde jo ikke sitte ved den, men fly rundt med vaskebøtta.
  • Har ryddet kjøkkenet og det var en stooor jobb!


Hva hjelper det hva jeg hadde fortjent, når huset er tomt for godis? Jeg kan jo ikke be naboen se til barna for at jeg må på bensinstasjonen for å handle sukker! Eller...??


Jeg hadde tatt vel i mot denne tyggegummimaskinen og tygd kjeven ut av ledd.


Ikke en gang et kakestykke etter bursdagene igjen heller..

2 kommentarer:

  1. Kjiiipt med godtesuuuus når mannen ikke er hjemme. Syntes absolutt du kunen bedt om hjemp av naboen :)

    SvarSlett
  2. Sukker er en søt grunn til pass:-)

    SvarSlett