onsdag 28. april 2010

RRR..




Rakett, Rina, Rar eller Råtass. Denne bokstaven kan stå for så mangt. For meg er den bare dødskul. Digger den gule R`en som gir et industrielt look. Denne rocker opp stua. 

Jeg vurderer og skaffe flere, et til hvert av barnas rom med deres forbokstaver i navnet. Denne egner seg jo også til å stå oppe på en flate, men synes det var dekorativ på veggen.

Eller hva med å ha forskjellige type bokstaver satt sammen i et ord, på en stor vegg?

Disse bokstavene fåes kjøpt på 13 i Tønsberg, jeg hadde vansligheter med å bestemme meg for hvilken bokstav jeg skulle velge...

6 kommentarer:

  1. stilig:) ååå som jeg lengter ettr å kunne kjøre bil slik at jeg kan dra og utforske denne spennende butikken hvor du finner masse godbiter!!

    SvarSlett
  2. WOW rrråkul. Du så ingen E på din vei??

    SvarSlett
  3. Åhh så fin den var! Älskar den gula färgen.... JAg höll utkik när köpcentret här hemma bytte fasadbokstäver för ett par veckor sedan men hade ingen tur, tyvärr!

    Kraam Lotten

    SvarSlett
  4. Jo det vet jeg de hadde. Hun sa hun hadde noen til, som ikke stod i butikken. Vurderer E sterkt selv, siden jeg har to barn som har E i forbokstaven sin. Morsomt om de kan ha en bokstav som følger dem:)

    SvarSlett
  5. Heisann!
    Så at du hadde tittet innom bloggen min, og da måtte jeg jo titte innom deg! Så herlig du har det hjemme hos deg, jeg elsker retro, men klarer ikke helt bestemme meg for hvilken stil jeg liker best så da blir det egentlig en rar blanding av alt jeg synes er fint hjemme hos oss;-)

    Ha en fin-fin kveld!

    SvarSlett
  6. Hei Fru Andersen. Tusen takk:) Klarer ikke kjøre retro gjennomført og blander mye selv. En blandingsstil kan man jo kalle det:) Jeg får helt fnatt om jeg bare kjører retro. Det viktigste for meg er vel at interiør skal kunne gjøre en glad, inspirert, motivert til å gripe dagen, en arena for kos og lek, humoristisk, rom for endringer osv. Jeg tar ikke inn eller ting blir ikke værende lenge om jeg ikke faller momentant for det.
    Likte bloggen din veldig godt:) Ha en fin kveld du også, her skal det sparkles på en skap!

    SvarSlett