lørdag 20. mars 2010

Snart blir en gammel dør til bord..

Sist jeg var innom brukthandelen fikk jeg med meg en gammel dør på kjøpet. Eieren kunne ikke fatte hva jeg skulle med den. Det er en gammel furudør med et lite vindu i.
Etter å gjort sin nytte med å slippe inn og ut folk, skal den nå få ligge å hvile på noen ben jeg skal finne til den.

Så i dag skal jeg på jakt etter noe som vil bære en sliten, gammel og tung "herre". Med noen penselstrøk og en glassplate, vil den starks få gjøre sin nytte som hagebord. ( Blir nok et smalt bord, men på sikt skal det nok kombineres med flere morsomme utebord)

Mulig at jeg gir dere et bilde av døren i løpet av dagen.

2 kommentarer:

  1. Gleder meg til det prosjektet er ferdig. Blir spennende å se hva du får til med det...

    SvarSlett
  2. Ja den døra har jo fått nært inn på ansiktet. Stakkars deg. Du lå klistret oppi døra med hode i en stappfull bil av skatter. Tør du og reise på loppemarked med meg da?

    SvarSlett