tirsdag 30. mars 2010

Det var en gang en dør..



som var ganske klar for å gjøre noe nytt. Det var også den nye eieren, som fikk den hos en brukthandler. Eieren skulle dog ønske at døren hadde noen flere centimeter i bredden.

At dørent i løpet av påske blir et bord er et faktum. Om det blir anretningsbord eller spisebord er ikke avklart. Det skal en glassplate over, som kan være bredere enn døren og dermed egne seg bedre som spisebord. Skulle allikevel ønske at jeg slapp og ha større glassplate en "døren".

Hmm.. gruble gruble. Noen ideer der ute ? Kom med de..Bordet skal bli et utebord. Rundt bordet skal jeg ha div ulike stoler. Døren skal males og det står mellom blått og lilla.

Jeg har funnet et understell også, men håper jeg finner noe annet. Skal teste det ut først.

3 kommentarer:

  1. Jeg gleder meg vilt til å se dette prosjektet ferdig. Er så spent på å se hva du får til med den døren. Jeg driver å tenker ut noen kule puter. Har funnet en gammel liten duk med masse retro blomster og sterke farger i turkis, hvitt, orange, grønt.... . Den kan bli en riktig så kul pute.. Tiden vil vise... Du er ikke alene om kreative fingre som klår ...

    SvarSlett
  2. Dette høres utrolig spennende ut! Gleder meg til å se hva du får ut av det. Døren er flott, men jeg skjønner problemet med at den er smal.Gjør det noe at glessplaten går litt utenfor?
    Lykke til og god påske!

    SvarSlett
  3. Hei Netten.
    Det gjør ikke noe at glassplaten går litt utenfor på hver siden, siden jeg tenkte å kjøpe en morsom gummi/plastteppe under- så fanges jo den opp på sidene. Det beste hadde vært en bredere dør- men liker ruten denne har. Ordnet malig i dag, men regnet gjør at jeg flytter meg over på et enkelt stol prosjekt istedet:)

    God påske!

    SvarSlett