tirsdag 23. mars 2010

Mens jeg venter på..

nyheter fra precious.no og på at masse markblomster skal komme, sitter jeg her og dingler med bena og spiser kjærlighet på pinne. Tenk om det kunne vært markblomster hele året rundt. Ja ja, men så lenge det kommer nyheter fra precious er det faktisk vår 365 dager i året. Sitter her og betrakter vakre Green day (sofabordet) og gleder meg til å pryde det med disse markblomster.

Nå ble det mye snakk om nyheter fra precious og markblomster- men det er det jeg venter på..

Tror faktisk at døren som skal bli utebord, heller må bli anretningsbord ute. Så får jeg heller finne en større dør som spisebord. Andre planer...tja vet ikke hvor jeg skal begynne, det bobler snart over av ideer. Jeg kan lufte en plan om å lage levegg ut av gamle dører, men da trenger jeg noen dører. Lete lete..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar