fredag 19. mars 2010

Det viktigste er å vinne ikke delta..

Jeg spiller alt jeg kan vinne i. Jeg er en ekstremt dårlig taper, men også en dårlig vinner. Å spille sjakk,monopol Scrabble, kortspill etc. med min mann kan utløse en nær skillsmisse- opplevelse. Om han slår meg mange ganger, vil jeg utfordre han om å spille om heder og ære. Om han fortsatt slår meg skal det spilles om penger. Da går det ofte riktig vei igjen.

Om noen tiår sitter jeg nok godt forankret i et bingolokale. Vurderer sterkt å skaffe meg et gammeldags kronespill. Ved siden av den skulle det stått en gammeldags tyggegummiapparat med tyggis kuler i alle regnbuens farger.

Jeg kommer nok innom her snart og lirer av meg frustrasjon over feigt rokadespill.. Grrr..

1 kommentar:

  1. Hei,
    oppdaget akkurat at du har lagt igjen en kommentar i salgsbloggen min ang en kjole. Den er ikke solgt, så hvis du forstatt ønsker å kjøpe den er det mulig:)

    Send meg gjerne en mail: siri_ruud@hotmail.com, så kan vi avtale nærmere der!

    SvarSlett