lørdag 13. november 2010

Så utrolig takknemmelig for finaleplass!!







Av alle de super fine stuene dere har vist oss, har jeg hentet masse inspirasjon og funnet nye flotte blogger. At jeg skulle få være så heldig å få en plass i finalen er jeg bare så utrolig takknemlig for. Ikke minst takknemmelig over så hyggelige kommentarer her inne hos meg.

Av alle som var påmeldt, til de som ikke kom med i galleriet og finale og til de som har gjort, må jeg bare si; Wow...Så utrolig deilige og fine stuer det er rundt om.Jeg føler jeg har vært på så mange besøk i det siste, ved at dere inviterer oss inn i stuen deres. Hmm.. det kalles gjestfrihet!

Igjen gjør NIB- jentene en fantastisk jobb, og gjør det gøy å blogge!

Her kan du stemme!

Ha en super helg til dere alle!

20 kommentarer:

  1. wooow for en utrolig herlig blogg du har.Ble skikkelig inspirert og i godt humøre av å kikke på alle dine innlegg.
    Du har en fantastisk lekende og morsom stil.Og veldig anderledes enn alle andre.
    Lykke til i konkuransen
    God helg

    SvarSlett
  2. Heisann..
    grattis så masse...kjempekreativ stue du har...du tørr virkelig du:)
    Regner med at min stemme skal få gå til deg:)
    Nå skal jeg titte mere på bloggen din...har ikke vært her før..
    ha en vakker dag...
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  3. Hei:)
    Normalt så er jo ikke jeg så glad i farger...i hvertfall ikke hjemme hos meg selv, men wow så lekkert du har gjort det!!!
    Du har fått min stemme!
    Kanskje jeg skal prøve å våge å ta inn litt mer farger jeg også...hm...
    Masse lykke til!

    Klem, Merete

    SvarSlett
  4. Utrolig flott og ikke minst artig stue dere har! Har stemt på deg!

    SvarSlett
  5. SÅ - VANVITTIG - FORTJENT!! ;) Sikker på at du vinner også! :)

    SvarSlett
  6. Gratulerer som finalist, utrolig kuuul stue, digger stilen din....
    Legger meg til for her har jeg ikke vært før, men likte meg veldig godt her ;)
    klem victoria

    SvarSlett
  7. Hei, så fantastisk fin blogg du har. Jeg fant deg på NIB i dag og stemte på deg med en gang, tvi tvi. Jeg legger meg til som følger jeg, for her vil jeg kikke inn igjen. Ta gjerne turen inn til meg på Bloggbesøk om du vil også. Ha en fin helg videre. Hilsen Wilhelmine.

    SvarSlett
  8. Jeg tippet deg som topp 10 - husker du??
    Gratulerer så mye!!!
    Jeg har stemt :)

    Klem fra Stine

    SvarSlett
  9. En finaleplass er du så VEL unnet! Du har en vakker, vakker blogg, og et helt vidunderlig hjem. Jeg koser meg masse med bildene dine, og bloggen din. Følger deg gjerne videre!


    (Ta gjerne en tur innom bloggen min om du vil, der er det en give away. Jeg er ny, men starter med friskt mot! Koser meg skikkelig som nyfødt blogger.)

    Ha en finfin lørdag.
    Klemmer fra An-Magritt

    SvarSlett
  10. Gratulerer så masse med finaleplass. Du fortjener å være der, superfin stuekrok.
    Ha en fin lørdagskveld

    SvarSlett
  11. Gratulerer med finaleplass!! Du har fått min stemme, en utrolig inspirerende stue:)

    SvarSlett
  12. Jeg har stemt på deg!! :) Du fortjener å vinne!! Syns du har noe nytt, forfriskende og dristig!!! JEg stemmer på deg! :)

    Ha en deilig Lørdags kveld!!

    Klem fra Lilja :)

    SvarSlett
  13. Da har jeg stemt på deg. :)en fortjent finaleplass

    SvarSlett
  14. Du er i finale og jeg får øynene opp for en ny blogg! Stemmen går til deg! Utrolig fin og vell komponert stue! Man blir glad når man ser på bildene! Jeg gleder meg til og "følge" deg videre!
    Lykke til - alle fingre og tær krysset!

    SvarSlett
  15. Stemte på ditt bilde, det var jo i en klasse for seg selv!
    Kjempefin stue til å bli glad av!

    Ser nå at jeg har sett innom bloggen din før. Kjenner igjen tyggigummikulemaskinen...
    Misunnelig...
    mvh Gry

    SvarSlett
  16. jeg elsker stilen din, så fargerik og flott og du fortjener virkelig en plass i finalen. klem

    SvarSlett
  17. Jeg har stemt! Så godt å se noen bilder med litt farger - i tillegg ganske frekke farger! Herlig:)

    Så her har du en ny følger.
    Elin i Molde

    SvarSlett
  18. Heia heia!! Min stemme går selvfølgelig til deg!!

    SvarSlett
  19. Hei, min stemme går også til deg. Hvor har du kjøpt din flotte Karmameju lounge sofa? Den spottet jeg selvfølgelig med det samme, som vi jo har i min butikk www.babazar.no. Flott gjennomtenkt stil du har. En fryd å se!

    SvarSlett
  20. Tusen takk jenter!

    Sofaen er kjøpt på Xponella i Asker. Har vært innom babazar og synes du har utrolig mye fint!

    SvarSlett