torsdag 11. november 2010

Alle mine skap prosjekt..

Og de har det blitt mange av, men her viser jeg nok det første. Har gitt bort et skap i nyfødtgave og solgt et, men har desverre ikke bildet av de.
Over ser du et av mine første skapprosjekt i "voksen"  biologisk alder, vi snakker ikke om den mentale-ups! Dette havnet på finn.no, siden jeg måtte ha et mye større skap. Dessuten ble det nye skapet en del mer fargerikt. 

Dette skapet tapetserte jeg og lot noe av teaken bevares, før resten ble malt. 
To innlegg på kort tid, dvs jeg har ikke klart og rive meg opp fra vaskepausen og kjeven er snart ute av ledd etter all tyggegummien! Resultatet ble enda et blogginnlegg på under 30 minutter, men nå kaller vaskebøtten!!

10 kommentarer:

  1. Dette skapet var veldig fint, fine detaljer også når noe av teaken fikk stå i fred. Men jeg digger det nye skapet du har der mye mer, det store hvite med rød, orange og gule skuffer :) Eller har du solgt det??

    SvarSlett
  2. Helt riktig, det er det som står der nå. Rommer mye mer! Dette ble ikke stort nok og ikke helt riktig fargemessig for meg, men jeg brukte det jeg hadde av tapetrester og maling..
    Takk for koselig kommentar og jeg har snoket inne på bloggen din i dag- og liker veldig godt det jeg ser:)

    SvarSlett
  3. Oooo, holy great mother of God, jeg elsker det! Knallkult, du ruler! :D

    SvarSlett
  4. Jeg skulle ønske jeg var like tøff som deg når det gjaldt møbelvalg!!!
    Utrolig mange stilige møbler du har altså :)

    Klem fra Anette

    SvarSlett
  5. Hei snille,snille!

    Ville bare at du skulle vite at jeg ble SPESIELT GLAD for en koselig kommentar fra en fantastisk fargeklatt som deg selv!

    Stooor klem!

    SvarSlett
  6. Ah jeg bare elsker å oppdage nye fantastiske blogger. Jeg sitter tilbake imponert til de tusen. Jeg er så glad jeg fant frem til deg, kjenner inspirasjonen bruse.
    Elsker stilen din, fargene, bildene dine..
    nei du og du.. Hit kommer jeg definitivt å titte innom fremover.

    mvh Med et lekent sinn

    SvarSlett
  7. hei hei :)

    Jeg fant bloggen din inne hos T Iteriør, og likte den så godt, at nå ligger den i bloggrullen min :) Nå kan jeg følge med på kommende innlegg fra deg. Syns du har en kjempefin blogg! :) Du er så flink med farger og kontraster, at jeg kommer garantert til å la meg inspirere!!! Takk for det! :)

    Ha en herlig helg!! :)

    Klem fra Lilja

    SvarSlett
  8. Dæsken! Det var koselig! :) Ha ha :) Er så koselig når noen liker bloggen! Skulle bare ønske jeg hadde et nydelig hus i hvite toner! hi hi...Da kunne jeg også lekt meg med litt farger! Men det 'røce' gulvet i vår leilighet setter en stopper for DET!!! :) ha ha.. Jeg får lese bloggen din, og drømme meg litt bort! Syns bordet ditt var så stilig! Med hvit bordplate og knall grønn underdelg!! Dristig!!! Det er ordet! Og spennende :) Gleder meg til å følge deg videre. Klem!!

    SvarSlett
  9. Det var det jeg sa jeg at du ble en av finalistene ;O)
    Lykke til!
    Har kommentert til deg tidligere under navnet Linda Marie.
    Kikk gjerne innom min nye (og gamle) blogg.

    Ha en fin fin helg!

    SvarSlett
  10. Helt helt utrolig.. Aldri vært i noen finale og alle bidragene er jo bare så flotte, både de som ikke er med i galleriet, og de i i galleriet og tøffe konkurrenter i finale.

    Gjett om jeg skal snoke i din nye og gamle blogg.

    SvarSlett