torsdag 11. november 2010

13Tretten, ingen over, ingen ved siden ..


                                                                                                  Bilder lånt av 13

Disse Jielde lampene hos 13Tretten har jeg veldig lyst på. Om disse passer på soverommet, etter litt ommøblering skal de i hus. Det praktiske med slike frittstående lamper er nettopp det at ommøblering blir enklere- og jeg ELSKER å ommøblere. 

I dag er det virkelig en" første nyttårsdag følelse", sånn værmessig. Kaldt og klart. Så mens jeg suser rundt i bloggverden i en vaskepause, skal jeg faktisk smelle på 2 danske kroner på tyggegummimaskinen å tygge i vei. 

Ha en super torsdag med eller uten tyggegummi!

1 kommentar:

  1. ..Jeg deler ditt ønsker
    En slik lampe skule jeg gjerne hatt bak sofa'n..
    Den er sååå fantastisk tøff..
    Det er deverre ogsp prisen for min del :/
    Sukk...

    Ha ne FIN dag snuppeliten

    SvarSlett