mandag 15. november 2010

Barnerommene i Sans..



 En liten barneromsreportasje i Sans, noen uker tilbake. Barna stiller gladelig opp for fotograf og journalist når de kan leke rundt. 

Peder var jo bare så stolt av den lysende Supermann bokstaven sin.

Ellers har jeg noen småprosjekter på gang, som jeg kommer tilbake til!

Og en aldeles nydelig pute fra Fjeldborg er bestilt inne på Epla. Åå så jeg gleder meg til den kommer i posten!

Håper dere for en inspirerende og koselig uke. Og tusen takk for alle stemmer i NIB sin stue konkurranse og koselige kommentarer her inne hos meg.

19 kommentarer:

  1. Så flott reportasje, likte veldig godt barnerommene.... Herlig og fargerikt....
    klem victoria

    SvarSlett
  2. Gratulere med en flott 2 plass

    SvarSlett
  3. Gratulerer med andreplassen! Herlige farger i hjemmet deres!

    SvarSlett
  4. Grattis med andreplassen! Er jo noen fantastiske barnerom du har laget til så de fortjener den omtalen de kan få :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med en flott andreplass! Digger fargene og lekenheten i interiøret ditt!

    SvarSlett
  6. Grattis med velfortjent andreplass!
    Kjempefine barnerom!

    SvarSlett
  7. Heiet på deg, og gratulerer med andreplass. De koppene blir nok å passe hos deg.
    Hilsen Eva (emblas-kanel)

    SvarSlett
  8. Gratulerer med 2. plass på NIB! Herlig stuebilde!

    klem, camilla jin

    SvarSlett
  9. Gratulere såå mye med 2 plassen! Ditt bidrag var så inspirerende..!!
    Elsker hvordan du har valgt farger, og hvordan du har gjort det på en skikkelig kul og personlig måte.
    Takk for herlig inspirasjon!
    klemmer
    eldrid

    SvarSlett
  10. gratulerer så masse med 2 plass! vel fortjent! takk for inspirasjon og glede!

    SvarSlett
  11. Gratulerer med 2. plass i NIB utfordringen.

    Jeg driver Danske Indretningsblogs - www.danskeindretningsblogs.dk, og jeg har laget en avtale med NIB om at jeg får lov til å vise vinnerene av NIB utfordringen på siden hver måned. Derfor er ditt bilde, med link til din blog å finne på www.danskeindretningsblogs.dk i dag:)

    Hilsen Heidi

    SvarSlett
  12. Har allerde sjekket ut bildene som er lagt ut i Danmark,på www.danskeindretningsblogs.dk, kjempefint ble det, grattis!!

    SvarSlett
  13. Gratulere med 2. plassen. Du var min favoritt. Deilig å se litt annet et det søte looket som så mange ser ut til å like.

    SvarSlett
  14. Gratulerer med 2. plassen :D Jeg stemte på deg, du har det så sinnssykt nice!

    SvarSlett
  15. Å så herlige bilder! Vi gleder oss veldig til søndag!!!!

    SvarSlett
  16. Gratulerer med 2.plassen - hadde stemt på deg, men det er ikke så ille å være en god nummer to heller :)

    Marit

    SvarSlett
  17. Herremin for en nyyydelig turkis garderobe!!! I bladet, med bilder fra barnerommet hos deg! :) I'm in løøøøøv :) Er så glad for at jeg har funnet bloggen din altsa!!!! Gir meg inspirasjon og et smil om munnen :) Grattis med så fin reportasje da!! :) Ikke rart spør du mæ! Når er trekningen for nib sin stue-utfordringen? Jeg håper du vinner!! :)

    klemmer - Lilja :)

    SvarSlett
  18. Barnerommene deres er bare helt nydelige - du har en fantastisk smak og sans for farger og detaljer. Moro at de og ungene kom på trykk i Sans! Og gratulerer så mye med 2. plass i NIB-konkurransen, vel fortjent! Jeg stemte selvfølgelig på deg :) Fin torsdagskveld til dere. Klemmer

    SvarSlett