tirsdag 9. november 2010

Blandet drops fra Thea en tirsdag..





 Her er gjengen min. Gjengen som gjør hverdagen så utrolig deilig. 

På øverste bildet ser du min mann. Om du ser etter i bakgrunnen, ser du også" mine gamle menn". Jeg elsker å sitte og se på disse gamle ansiktene. De sier så utrolig mye. Jeg har sett mange flotte bilder, men det er få som setter tankene i sving som disse gjør. Jeg kan sitte å fundere over hvilket liv de har levd og hvordan de bærer alderdommen. 

Det tannlause gliset er jo ikke akkurat et colgate smil, men vakkert allikevel. Hmm.. hver sin smak tenker du kanskje. Om ikke annet fungerer det i hverfall som skremselspropaganda for barna, når det gjelder tannpuss.

The Dhow Captain heter mannen på bildet bak trappen. Det er ikke en rynke eller sjeggstubb som ikke kommer frem. Herlig ujålete. Vietam Veteran mannen over kjøkkenet kan vel heller ikke kalles jålete? Fotografiene er tatt av Mike de Lange. Jeg fikk printet de over på aluminiumsplater for så å bolte de inn i veggen.

Veggene stod lenge uten bilder. Jeg ville ikke bare henge noe opp der, bare for å fylle tomrommet. Veggen skulle fylles med noe jeg ønsket å se hver dag, noe jeg falt for der og da- ja det kan sammenlignes med en forelskelse. Så mannen min er nok ikke redd for å eldes lengre, når han kjenner min svakhet for eldre menn.

På bildene under er det to yngre "menn" som rommer hele mammas hjerte, sammen med lille jenta.




Som tidligere nevnt er vi noen "gulvmennesker", og denne store gulvputen får hyppige besøk av store og små. Et perfekt sted for en middagslur.. Det blå bildet over kjøkkenbordet fikk jeg kjøpt på Ikea for noen år siden.

16 kommentarer:

  1. Ein herlig gjeng i eit herlig hus. Jeg er sikker på at i det huset bor det rosa mus..

    SvarSlett
  2. Huset deres ser utrolig lekkert ut!! Fin familie i fint hus :)

    SvarSlett
  3. Jeg synes bildene er helt fantastiske! Gode ansikt som har levd -og smilt :)
    Fin familie i et kult hjem!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  4. wow, for et hus, og for noen fine ting å se på!

    SvarSlett
  5. Jeg er helt forelsket i hjemmet deres! Lenge siden jeg har funnet SÅ mye inspirasjon på en plass. TUUUSEN TAKK!!!

    SvarSlett
  6. Ja, virkelig fantastisk hus! Og digger de bildene dine;) Lenge leve rynker og sjarm!

    SvarSlett
  7. Åh, så fantastiske bilder :D de gamle bildene også, nydelige!

    SvarSlett
  8. jeg har sagt det før men jeg digger huset deres, høyt under taket, den kule trappen og ikke minst det kule bildet hehehe. Jeg blir i godt humør hver gang jeg ser det her inne hos deg. skjønn familie du har. klem

    SvarSlett
  9. Hei og tusen takk for hyggelig kommentar hos meg:)
    Flott familie, flott hjem og hærlige bilder!
    Du er garantert i finalen og tipper at du blir vinneren også:)
    Du er kjempeflink:)

    Klem Merete

    SvarSlett
  10. Så utrolig kult dere har det:)

    SvarSlett
  11. Herlige styggfine bilder! Her er veggene fortsatt tomme, nettopp av samme grunn som dine var: jeg vil finne noe jeg virkelig vil se på hver dag. Og jeg elsker stuen din - jeg skal stemme på deg og håper du vinner :) Takk for innspill, det blir en liten uteferie på skapene nå før jul tenker jeg ;) Klemmer

    SvarSlett
  12. Tusen takk for så utrolig hyggelige kommentarer. Når jeg ser de flotte bidragene som var er med i galleriet blir jeg skeptisk til om man kommer til finale, men om så blir jeg veldig veldig glad. Kommentarene deres er vel så hyggelig som finale deltagelse.
    Ha en super fin torsdag alle dere som kommer med kommentarer å gjør det gøy og blogge.

    SvarSlett
  13. Virkelig et flott og smakfult hjem dere har!
    Tror nesten jeg har funnet min favorittblogg!!
    Jo da bare vent å se du....tror nok du blir en av finalistene ;O)

    Linda Marie

    SvarSlett
  14. For et flott hjem du har! Og takk for hyggelig kommentar på bloggen min:) Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  15. første gang jeg er innom.wow..så flink du er.her kan jeg sitte lenge og bare titte..

    SvarSlett