lørdag 12. februar 2011

På hjemmelån...

                                            Alle bilder i dette innlegget er lånt fra 13Tretten.

En lørdagstur innom 13 en solfylt dag gjør susen. I dag skulle min mann og jeg bare ta en liten titt, men det endte ikke slik. En titt ble til handling av en nyyydelig pute, isbitbeholder( skal brukes til vase) tapet, etasjefat, koppebrikker og ikke minst tok jeg på hjemlån en Jielde tre leddslampe. Den skal testes ut i store deler av huset.

Ta en titt på de utrolig råå arkivskuffene montert oppe på et gammelt understell av en skrivepult. Denne har jeg bare så lyst på.


 Se på denne kule vannsprederen av en sopp. Det var like før den datt oppi handlepose den også.

Under ser du noen stofflapper, som kan brukes som til-fra lapper, eller bagasjelapper.
Senkveld & Howies Nyheter hos 13 Torsdag 17. februar fra kl 19!! Vi er superhappy for at vi er Norges eneste forhandler av dette fantastisk kule og miljøbevisste merket. Vi forteller dere mer om howies® når vi sees! Det blir servert snacks og forfriskninger. Spesielle tilbud på utvalgte varer kun denne dagen!
Meld deg og dine venner på hos eveline@coreliving.no.
Til torsdag skal jeg på senkveld hos 13 Tretten og gleder meg stort. Ta en titt selv da vel!

9 kommentarer:

  1. Kan tenke meg det er vanskelig å gå ut fra den butikken uten en pose:), sååå mye fint de har:).
    Kommoden med arkivskuffene var kanonrå.
    Ha en fin lørdagskveld.
    Klem Hilde

    SvarSlett
  2. Tørr nesten å sette kroner på at lampen ikke blir levert tilbake igjen.. ;)
    Og det skjønner jeg godt, for den er jo bare RÅ LEKKER!
    Høres ut som du fikk med deg utrolig mye fint hjem...
    Skulle bodd litt nærmere den butikken altså ;)
    Ha en fortsatt fin lørdagskveld.
    Klem

    SvarSlett
  3. Åhhhh....sikle sikle...Jeg s k a l komme meg til den butikken en gang O G jeg gleeeder meg til det skal skje! Skjønner godt at det er lett å gå berserk der inne ;) Jeg hadde tenkt å ta toget fra Oslo, men spørs om det ikke blir bil :) Klæm

    SvarSlett
  4. Har utrolig lyst til å besøke den der butikken jeg også, men det blir litt langt å kjøre fra Bergen.. Jeg holder en knapp på at lampen blir beholdt, jeg :)

    Ha en fin lørdagskveld!

    SvarSlett
  5. Hei hei.

    Utrolig gøy å komme innom din blogg. Fantastiske bilder og farger. Mye inspirasjon.
    Heldige du som har fått handlet så mye.

    Legger meg til som følger.

    Mvh. Ann Kristin

    SvarSlett
  6. Den t-skjorta "Get excited and make things" var utrolig kul! Og arkivskapene også. Må huske på, hvis vi en eller annen gang kjører forbi Tønsberg, å stikke innom. ps. bloggen din er så FIN!
    Ha en god søndag!

    SvarSlett
  7. Hei, og gratulerer som finalist hos NIB! Vel fortjent, må jeg si:) Her fant jeg mye inspirasjon. Digger jenterommet!

    Den soppvannsprederen hadde nok blitt med meg hjem;) Den var tøff!

    Hit vil jeg tilbake, så jeg slenger meg på som følger!

    Ha en god søndag!

    SvarSlett
  8. Hei! Herlig bilde. MAnge artige løsninger der. Jo lengre man ser jo flere detaljer se man! Og supersøtt skal du har sendt inn til NIB. Ha en finfin dag. Solen skinner. Signe

    SvarSlett