torsdag 13. mai 2010

Skap skapergleden med skap..


Enda flere funn på skap fronten. Jeg trenger jo ikke  flere skap egentlig, men synes jo det er er så spennende og fornye de. Dette skapet vurderer jeg som skap til oppbevaring av leker i kjelleren og det lekene utrykket vil jeg derfor ha frem på dette skapet. Herlige store håndtak har den også.

Fant også lillebroren til skapet over: 



Skapet under falt jeg for med det samme. Dog den trenger noe pussing og sparkel, men deretter er det klar for maling og tapet for så å gjøre sin nytte på vårt soverom: 


Inne i skapet er det et morsomt speil på innsiden. I den ene delen av skapet er det mulighet for å henge opp tøy og i den andre delen er det skuffer og hyller. Thea gleder seg til dette prosjektet..

5 kommentarer:

  1. Fantastisk Thea!!! Du er god på å finne skap!! Hvor finner du de egentlig?? Det overste er fantastisk!! Gleder meg til å se resultatete!!
    Klem

    SvarSlett
  2. Ja hvor tror du jeg finner de:) Tenkte å samle masse møbler jeg nå. Be inn alle intresserte og finne frem vin og maling. Da kan jo alle plukke ut de tingene de vil. Jeg har jo ikke tid/plass til alt. Satse på en helg i nærmeste fremtid:)

    SvarSlett
  3. slutt å skap deg! for å spille videre på ditt ordspill.. men for noen nydelige skap! Jeg gleder meg også til å dra på skapjakt og ta fatt på skapprosjekter, men får ta en ting av gangen nå... gleder meg til å se resultatet på disse flotte skapene og kanskje få litt insp selv og!!!

    :)

    SvarSlett
  4. Jättefina skåp allihop! Skall bli kul och se vad du hittar på med dem ;-) Själv håller jag på med ett litet sängbord....

    Trevlig helg! Kram Lotten

    SvarSlett
  5. Så flotte skap du har funnet! Jeg liker også å dra med meg slikt hjem, som jeg egentlig ikke har plass til... ;-)

    Gleder meg til å se dem ferdig malt!

    Ha en fin helg videre!

    SvarSlett