søndag 9. mai 2010

Før da "Vi Menn" var stilfulle!


Disse bladene fant jeg i en gjenbruksbutikk før helgen. De var jo bare så flotte og er fra 1969. Nybilreklamene i "Vi Menn" var jo bare så morsomme og gav meg plutselig lyst på ny bil. KK fant jeg også.


Ellers har jo helgen vært tilbringet hos mine foreldre, der vi har blitt vartet opp med masse god mat. Føler meg ganske så stinn i kroppen.. En tur til Tønsberg fører alltids et besøk innom 13. Der fant jeg blandt annet det fine serveringsbrettet og to herlige kopper. Serveringsbrettet har tatt plass i bladkarusellen vår.

En herlig helg er over og vi er klare for en ny deilig uke, også starten på tema lotteriet. Mer info kommer.

1 kommentar:

  1. Fantastisk serveringsbrett!Og damene på bildene da, med blendahvite smil og fine frisyrer:)Hun med ballongene er jo spesielt sjarmerende!God natt:)

    SvarSlett