tirsdag 4. mai 2010

NÅ SKAL JEG TRØSTESPISE!!

Vel hjemme dumpet jeg ned foran pc`en. Ble bare så spent over å få nyhetsmail fra precious. Som et spent barn julekvelden, klikket jeg meg inn. Hva annet en melhyllen 12 stod foran meg. Den skal jeg ha, den skal jeg ha, tenkte jeg. Litt lengre nede stod det: BESTILLING LAGT INN 18:59. Er det mulig?? Det opplevdes som å stå ved alteret og mannen din svarer NEI, foran en fullsatt kirke! 

Jeg skal nå bort å kjøpe en stor sjokolade og den skal jeg ikke dele med noen!

Deretter skal jeg tygge kjeven ut av ledd med tyggegummikulene jeg har fylt opp maskinen med..

 

5 kommentarer:

  1. Hei!!!
    Første gang jeg har dumpet innom her og her likte jeg meg godt!! Så herlig og fargerikt og lekent du har det :)
    Jeg har bare lest om Precious tidligere, men ikke besøkt hjemmesiden deres, men etter en titt forstår jeg forelskelsen du skriver om i et tidligere innlegg. Man MÅ jo bare bli glad av disse møblene. Derfor føler jeg med deg og unner deg så mange tyggegummikuler du klarer å spise og håper resten av uka blir bedre :)

    Klem fra Anette

    SvarSlett
  2. Tusen takk Anette. Ja, det er en tung dag:) Jeg kan jo ikke være helt hai på precious møblene, men de er bare så rå. Takk for medlidenheten:) Jeg vet nøyaktig hvor den skulle stått også. Nei nå surmuler jeg skikkelig. Luksusproblem, men det ligger en smule ironi i det, men BARE en smule..

    Så om noen av dere kjenner den som har havnet opp med 12, og den ikke passer, mail meg gjerne og jeg kjøper den tvert..

    SvarSlett
  3. Spis så mykje sjokolade og tyggiskuler som du vil du. Trenger det når du nett har gått glipp at noko så flott som den mjølhylla.

    Håpar at du ved ein anna anledning finner deg ei sånn mjølhylle. :)

    SvarSlett
  4. Tusen takk Fargeheimen. Disse møblene er bare rå. Jeg digger det jeg alt har klart å få fatt på fra precious, og vet derfor hva disse sjelfulle møblene gjør med meg i hverdagen. I LOVE PRECIOUS..

    Kjeven begynner snart å gå i vranglås av tyggegummi.

    SvarSlett
  5. Hei!Synd med melhylla som ikke ble din...Kanskje det hjelper bitte bitte litte grann på humøret å få noen komplimenter?Jeg har vært her inne for første gang i dag, du har et fantastisk kuult hus!Digger fargene og linjene og detaljene.Slenger meg på som følger, for dette er inspirerende:)
    God onsdagskveld!

    SvarSlett