lørdag 15. mai 2010

Gjett om jeg nå kan spise masse is 17 mai?


Og det kan jeg og resten av familien, uten ispapir over det hele. I dag var jeg på et utrolig morsomt loppemarked i Tønsberg. Det var faktisk så utrolig mye der. Også så ryddig. Jeg tok som sakt helt av. Lurer litt på hvordan jeg ser ut, der jeg fyker rundt litt smågira. 

Med DRAMMENS IS søpplekasse kan det nå inntas mye is 17 mai. Denne er skikkelig rå og ser 60 talls ut.

Bladstativ ble det også. Morsomme å ha på barnerom, lesekrok etc. Mine blader passet perfekt oppi den, men jeg har jo bladkarusellen, så jeg får nok finne et annet sted og sette den. Eller de, for jeg kjøpte nemlig to stk.

Brun hel rørstol fant jeg også og den ville passe rett inn på terrassen, blandt miksen av stoler.

Gammel kontorstol og krakk ble det også.

Nederst ser du også en av to like stoler jeg fant. Falt så for de klassiske linjene på stolene. Dette var loppis som bar frukter!


             Også dette fikk være med hjem..


7 kommentarer:

  1. Sinnsykt mye fint du fant!Digger spesielt rørstolen og Drammensis-boksen....Er ikke ofte det går an å kuppe sånn på et vanlig loppemarked!Ha en knallfinlørdag:)

    SvarSlett
  2. ..Det er helt skjønnt å vite at det faktisk finnes loppemarkeder som fortsatt "har det"
    Om du skjønner hva jeg mener?
    At det faktisk finnes noen skatter igjen er LYKKEN selv:)
    ....Gratulerer med nydelige funn
    rørstolen var rå tøff..

    HA en nydelig helg videre vennen:)

    SvarSlett
  3. digger digger digger drammens is kassen!!!!!!
    tenk så stilig på kjøkkenet :D :D

    SvarSlett
  4. Ååå så mye fint du hadde funnet, sier det samme som Ida Susanne.. herligt med EKTE gammeldags loppemarked med SKATTER!! Kos deg og ha ei nydelig helg:)

    SvarSlett
  5. Tusen takk dere alle. Der jeg var i Tønsberg, sa de at de skulle ha et ca hver tredje uke. Tømme alt i dag og i morgen og fylle opp igjen. Tror de henter en del dødsbo.

    Jeg føyk rundt der å så ut som den mest usosiale personen i verden. Hadde med lillegutt og han hadde problemer med å henge på. Han fikk litt penger og kom tilbake med et reinsdyr gevir. Flott tenkte jeg- den kan males og bli knagger på rommet hans:)

    Har vært på flere loppemarkeder og blitt skuffet, men denne var topp. Bilen var mer en full og jeg kunne handlet mye mye mer. Dødskule kommoder og nattbord var det der også.

    Ha en super kveld og takk for hyggelige kommentarer!

    SvarSlett
  6. Oj så masse fint du hadde funnet! Jeg kjente det langt inne i magen, så fine var loppene dine! Spesielt likte jeg den nederste stolen - og tenk at du fikk to!!

    SvarSlett
  7. WOW så herlig ting du fant på loppemarkedet:))) Her hvor jeg bor så er det ikke loppemarked....kun en sjelden gang. Tydelig at østlandet og andre deler av landet har en helt annen kultur for det enn på kjedlige norvestlandet...jeg bor på feil sted med andre ord;)


    Takk for koslig kommentar i bloggen min:) for da fant jeg deg!!! og det er jeg glad for:))


    hilsen AnnElin

    SvarSlett