mandag 11. april 2011

Noen småendringer på gutterommene..


Even har fått seg en ny kontorstol eller frisørstol om du vil. Den kan heves og senkes med elektrisk høydejustering. Håper fokus på lekser ikke forsvinner av den grunn..

Nytt skap over skrivepulten har det også blitt. Ikke ofte jeg maler sort, men litt maskulint på et gutterom hører med. 

Den nye skrivebordslampen ble funnet på loppis i helgen. Kjempekupp! Den er en 24 v lampe med sterk spott- og gir punktbelysning. 


Gutten begynner å bli jålete så nå var det dags med speil på rommet. 


Peder har fått det tidligere skoskapet som nå huser både klær og leker. Og til orientering, er trommesettet hyppig i bruk!


En deilig helg er over med loppis, barnefri/kjærestetid og vårforberedelser!

God uke til dere alle!

8 kommentarer:

  1. For noen utrolige kuule Gutterom...

    Liker godt fargene og sammensetningene av mØbler.. Nytt og gammelt..

    Kuul stol også :-)

    Ha en fin dag videre..

    Klem Birte

    SvarSlett
  2. Utrolig flotte gutterom! kjempe flotte!*smile*

    SvarSlett
  3. Kjempestilig stol!! Herlig farge :) Jeg har enda ikke ftt kommet meg på et loppemarked, men planlegger å prøve til helgen :) Kanskje jeg kommer over noen kupp!

    Ha en fin uke!!

    Lilja :o)

    SvarSlett
  4. Ååå skulle ønske du kunne kommet til meg en tur også... ;-)

    SvarSlett
  5. Knallfine gutterom:), masse innspirasjon her:),
    likte veldig godt kjøkkenskapet:)
    Klem

    SvarSlett
  6. Flotte bilder og flott interiør! heldig han gutten din som har fått så fint rom!

    SvarSlett
  7. Barnerommene deres er så utroolig kule :)

    SvarSlett