onsdag 13. april 2011

Grovinngangen har igjen fått "makeover"..


 Hvem får ikke High School følelsen nå? Inne i mitt skap er det bilder av min kjæreste, både fra 70-tallet og fra år 2004. Selv har også ungdomsbildet fra min mor og barnebildet av meg selv fått plass.


Posthylle fra 13 er super til oppbevaring av nøkler, skokrem, solbriller, refleksbånd m.m




Denne nye løsningen i barnehageinngangen er både morsom og praktisk, når det gjelder oppbevaring!

Barna synes dessuten at det er stas med sitt eget skap..Selv kameratene deres har fått et gjesteskap, dermed blir det lite gjenglemt tøy!



Gratulerer til verdens beste kjæreste, ektemann, pappa, bestevenn og handyman, Øyvind som fyller 36 år i 
dag. 

Jeg Elsker deg herifra til månen og litt til!

13 kommentarer:

  1. Drømmegang!! Såååå kult. Hadde jeg bare hatt plass til en slik... Meganice!!

    Grattis med bursdagsmannen!

    -Amalie

    SvarSlett
  2. Stilig med den posthylla, har ungene hver sin med nøkkel? Og jeg liker veldig godt bildet av bursdagsbarnet med krøller:)

    SvarSlett
  3. Det var kempefint! Så skulle jag också vilja ha det om jag hade plats. Gratulerer med dagen till mannen din.
    Sarah

    SvarSlett
  4. Dette er bare så siinnsyyyykt kult!!

    SvarSlett
  5. Drømmen er å eie slike skap!! Kjempestilig! :)

    SvarSlett
  6. Gosj, heftig sjalu på de skapene...

    SvarSlett
  7. Råkule gang:),
    gratulerer til din kjære:)
    Klem HIlde

    SvarSlett
  8. knalltøff gang du har, det gjorde seg virkelig med de skapene og likte spesielt posthyllen, helt genialt

    SvarSlett
  9. wow! Sinnsykt kult! Hvor har du fått tak i skapene?
    Ser på blogen din at du har et salongbord fra precious med grønn sokkel! Har et slikt hjemme som jeg tenkte pusse opp,men synes de er så høye! Har du/ precious kuttet av sokkelen på det bordet du har? Er bare så usikker på om jeg skal beholde den gamle stilen elle rom jeg skal kutte det...
    Elsker blogen din by the way - leser den hver dag!

    SvarSlett
  10. Fet gang, Therese! Så de hadde slike type skap på 13 også, må innom i morgen å kjøpe selv :D
    God påske fra Anne-Kat

    SvarSlett
  11. Så deilig å kunne stappe alt inn i skap! Ser så ryddig ut og jeg misunner deg det;) Fantastisk, den posthyllen!

    SvarSlett
  12. Hei, ville bare innom en liten tur for å hilse på og ønske deg en kjempefin påske. klem Helen

    SvarSlett