torsdag 28. april 2011

Liten justering..Gult er kult!


 Den ble mange grå skap i gangen og min mann spraylakkerte derfor et av de gult. Kjenner jeg er litt gul om dagen.



Forøvrig skal jeg rydde unna en del i garasjen, bare ryggen er på plass igjen. I den anledning skal jeg lage en aldri så liten loppisblogg. Her vil du sikkert kunne finne noen skatter etterhvert.

Jeg har ikke tid eller plass til alt, så håper jeg kan kunne glede noen kretaive sjeler med lopper til gunstige priser. 
En liten smakebit:


Skjermbrett. Kan brukes som levegg eller "romskiller" .



Et morsomt skilt.

Stol med kult design.

Stol, med morsomt understell. 

14 kommentarer:

  1. Lekkert med det gule skapet. :))

    SvarSlett
  2. Jatakk! De to nederste stolene tar jeg gjerne!!
    Tenk å legge ut slike fristelser da... ;)

    SvarSlett
  3. Åååå, det gule skapet ble virkelig fint:)
    Klem fra Sweet Chili

    SvarSlett
  4. ryddetid.
    ja vi trenger alle rydde litt, eller?
    Tove

    SvarSlett
  5. Så kule skap, og det ble virkelig flott med det gule blant alle grå, og den siste stolen var litt av en lekkerbisk.... Åhhh den skulle jeg gjerne hatt....
    klem victoria

    SvarSlett
  6. ååååå da skiltet var tøfft :) det skal du kvitte deg med???
    mail meg gjerne om pris på:
    henriettematre@hotmail.com

    henriette

    SvarSlett
  7. Hei! Hva brukte du for å lakke skapet? Har et slikt selv;)

    SvarSlett
  8. Råfint skap!
    Jeg lurer på det samme som Made by Molla :-)
    (Har en lampe som holder på å bli gul skjønner du :-))

    SvarSlett
  9. Hei Therese!
    Var så koselig å se deg igjen, håper det blei noen bra kupp i Vollen også:) Moro å møte så mange bloggere på loppis altså!

    Fin kveld

    :) J

    SvarSlett
  10. satt og koste meg med bladet fra Byggmakker og plutselig dukket ett kjent hjem opp. Kjempekjekt å lese artikkelen og selvsagt å se bilder fra det flotte hjemmet deres. klem Helen

    SvarSlett
  11. Hei Julie, hyggelig å møte deg også. Noen kupp ble det.
    Helen og gutta: Hvor har du fått tak i byggmakker bladet? Har ikke sett det ennå, det er en raportasje som ble laget for flere år siden :)

    Til dere som lurer på hva jeg har brukt på skapet, så er det Quick spraylakk. Vi mattet bare ned skapet først og slapp derfor grunning.

    SvarSlett
  12. Så stilig det ble med det gule skapet. Og den nederste stolen var dritkul. Skulle bodd nærmere ;)

    SvarSlett
  13. Hei hei:) Håper det er ok at vi låner noen bilder av deg til et innlegg som kommer i kveld:)

    Vi har gledet oss veldig til akkurat dette innlegget så lenge, og for å holde litt på hemmeligheten har vi ikke spurt før:))

    sol

    SvarSlett
  14. Åå så spennende. Så klart det er greit:)

    SvarSlett