torsdag 18. mars 2010

Straks ferdig..



Dette skapet fant jeg brukt. Den tidligere eieren hadde vel revet av seg hode om hun hadde sett at den har blitt malt. Egentlig har dette vær en svært så irriterende jobb. Jeg brukte x antall timer på den. Skapet ble først malt knall gult og reagerte straks med opprinnerlig lakk og begynte å renne. På et tidspunkt var den nærmere og bli kastet ut av vinduet enn å bli klesskap til Erle som opprinnerlig planlagt.

Deretter ble skapet pusset ned og malt i denne herlige blå godisfargen. Nå gjenstår det å sette på de store flotte beslagene og tapetsere den med en herlig gulblomstret retrotapet innvendig..

2 kommentarer:

  1. Hei! Oppdaget bloggen din nå, og syntes du fortjente en kommentar. Elsker interiøret ditt! Synes du er veldig avansert i tankegangen, og jeg blir kjempeinspirert! Herlig farge på det blå skapet. Kan jeg spørre om fargekoden?

    SvarSlett
  2. Hei anonym. Send meg en mail så skal jeg finne koden.

    SvarSlett