lørdag 27. mars 2010

Sjakk matt darling..

Startet dagen med grått vær og regn og en middels god frokost. Straks skal tre barn leveres litt hit og dit, slik at vi kan nyte en kjærestehelg.

Apropos kjærestehelg lover det godt. Har akkurat knust min mann i sjakk og da spiller det liten rolle hvordan vær det er. Da ser jeg bare sol i noen timer. Heldigvis er han ingen dårlig taper- holder med at jeg er det. Med dette avslører jeg nok at jeg også er en motbydelig vinner.

Sjakk Matt kunne jeg si etter et jevnt spill med få falte brikker. Han utfordret meg med å spille med hvite brikker noe jeg tok på strak arm, liker dog mest å spille med sorte brikker( Blir kvalm av meg selv- uuæk)

Jeg kommer nok tilbake litt siden, men da lutrygget. Vi spiller temmelig jevnt og jeg taper også, bare ikke så høylytt.

På tiden å legge seieren bak seg og starte dagen....

Ønsker dere en innholdsrik dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar