søndag 21. mars 2010

En gråværs helg..

Og jeg som hadde håpet på sool i helgen. Regnet har allikevel bringet oss en skritt nærmere våren. Planene om og male møbler til utebruk, har ikke blitt noe av. Istedet har det blitt mye innekos med familien.

Forresten så hadde jeg en veldig pinlig opplevelse på gjenbruksstasjonen på lørdag, men holder den for meg selv inntil videre..


En liten tur ut for å få luft under vingene fikk vi allikevel til..



Snuppa mi på snøfri stein. All snøen og isen er hakket bort i lengsel etter vår. Nå er det bare å arrangere en dugnad, så resten av hagen også blir snøfri..

2 kommentarer:

  1. Gojenta Erle! Gleder meg til våren jeg også. Skal bli så deilig når snøen er smeltet og påskeliljer og krokus titter frem. Den historien fra gjenbrukstasjonen er fantastisk!! Jeg har ledd så mye av det i ettertid. Noe så utroooolig pinlig!!! Hehe..

    SvarSlett
  2. Ja jeg har også ledd mye av den i ettertid, men der og da ønsket jeg meg en finlandshette eller en eksplosjon i containeren..
    Hatt en fin hyttetur og fått snakket litt loppis og skrønet litt?

    SvarSlett