torsdag 26. august 2010

Oprasjon "Kechmara"


Jeg er så utrolig heldig. Heldig for å blitt invitert med på "Oprasjon Kechmara" og for å ha blitt kjent med den kreative kvinnen bak dette oppdraget. Ikke bare kan hun lage møbler, men er utover det vanlige oppfinnsom.  En spennende og morsom jente med vanvittig sjarm. Og mye mer kunne vært skrevet om henne. 

Det skal være sagt at jeg tilfeldigvis ramlet inn butikkdøren hos henne, lille julaften 2009. Hun har gledet meg og mange andre med sine helt unike møbler. Jeg har fått blitt mer kjent med denne kunstneren  og setter umåtelig pris på det vennskapet, hennes møbler har ført med seg- ja for det var jo slik det startet. Les den herlige historien her.

Dette brevet fikk jeg for noen dager siden, av slitt brevpapir, gammel skrivemaskinskrift og stemplet " TOP SECRET". Det oset agentoppdrag av den gamle sorten.  Og jeg skal selvfølgelig bli med på det. Hvem kan takke nei til en slik invitasjon? Det er så gjennomtenkt og finuerlig lagt opp, jeg gleder meg som et barn.

Via Goggle maps har jeg funnet ut oppmøtested. Jeg pakker kofferten og gjør meg klar, og konkurranseinnstinktet er det lite å si på.

Mitt kodenavn skal avsløres etter helgen, jeg tar igjen sjanser. 
TT 078-..... ......

3 kommentarer:

  1. Så gøy da!!!

    Rekne med at me får oppdatering ittepå? :o)

    God helg te deg og dine!

    SvarSlett
  2. En helt forrykende helg, gjennomført til fingerspissen og som vanskelig lar seg beskrive. Tikka Masala som var mitt kodenavn, som den sovende agenten jeg hadde vært, fikk bryne seg på andre agenter. Vi fikk oppgaver basert på kunnskap, utholdenhet, presisjon, hukommelse, utkledning og evnen til å være menneskekjennere. På vei ut til startsted som vi måtte finne ut av via en google maps kode, ble vi møtt av to italienere som "truet" oss ut av bilen. De la så igjen en eske i bilen for så å forsvinne. I esken lå en pistol..

    Vi ble fra startsted så hentet med båt. Oppgavene ble så utført ute på en av Vestfolds perler. Der ble det konkurranser med god mat og drikke.

    Aldri har jeg vært med på noe så spennende og gjennomført før. Damen bak er jo kretaiv på alle områder, så TUSEN TAKK for at jeg fikk bli med!

    SvarSlett