fredag 8. mars 2013

Vårlig sengetøy fra H&M


 Hmm.. det er endelig helg og jeg har ikke tenkt å tilbringe masse tid i senga for programmet er fullt med jobb, fotball og rydding i hagen!


En ikke stylet seng, men H&M sitt vårlige sengetøy pryder med sine herlige farger! Jeg har noen ideer om en ny sengegavl, men ideen må bearbeides litt.


Nattbord på min mann sin side av sengen. Har dere deres faste siden av sengen? Og hvordan ble det egentlig slik?



Gul gulvlampe fra Kremmerhuset.

God helg!

1 kommentar:

  1. Det var et utrolig fint sengetøy og jeg fikk umiddelbar lyst på det. MEN, hvorfor har ikke HM sengetøy til 220 cm lange dyner da? Akk.. så da blir det ikke noe på meg, det var leit. Jeg likte dette veldig godt :)

    Ang sengesiden, ja si det du... jeg havnet på høyresiden og han på venstre. Det bare ble sånn. En gang han var bortreist så prøvde jeg meg på hans' side, og våknet på natten i det jeg var i ferd med å falle ut av sengen. jeg søkte mot midten som jeg tydeligvis var vant til i søvne, men nå var jeg jo på vei ned på gulvet. haha. så jeg holder meg pent på min faste side etter det ;)

    SvarSlett