onsdag 6. mars 2013

"Mamma, jeg bestemmer selv ..


hvordan jeg vil ha det på rommet mitt."" Ja, det gjør du gutten min". Ups.. tiden er forbi da jeg kunne gjøre det jeg hadde lyst til på barnas rom. Nå vil de velge helt selv og det skal jeg prøve å tilstrebe. 


Selv fikk jeg innrede rommet mitt akkurat som jeg selv ville når jeg var barn. Jeg skapte min stil uten innblandinger fra mamma. Ikke det at hun hadde det store interessen for interiør heller. 


Viktig at de selv finner ut av hva de selv synes er pent og trives best med. 


  YO.. vi gikk igjennom det Peder hadde på rommet sitt og han plukket ut det han fortsatt ville ha der. Deretter dro vi på IKEA der han fant et bilde, en stol og disse LED lyslistene som han så i en utstilling.De er så kule da de skifter farge og gir deg disco feeling!


 På storebror sitt rom har det skjedd lite. Siden vi skal sette inn en terrassedør samt lage en lite terrasse på utsiden skjer det lite før snøen smelter. 

I dag har vi hakket opp nesten all isen i gårdsplassen, hvor hele familien foruten Erle som er syk har bidratt. Jeg burde vel heller ha forberedt at Aftenposten kommer på besøk hit i morgen, men solen vant i dag!!

2 kommentarer:

  1. Ja innredningen av barnerom er et passert tema hjemme hos oss også. Forsøker fortsatt å få litt gehør en gang i blandt, men nå går det mer i å få rotet unna veien.. Men med tre ca tenåringer er det vel ikke annet å vente..?

    Kult gutterom er det uansett! Og lysbokstavene av ledskinnene er knalltøffe ;)

    Ha en videre sprudlende dag og lykke til i dag!

    SvarSlett