mandag 16. mai 2011

Resultatet av konkurransen..

Kall meg gjerne feig, men jeg falt slik for det blå smegkjøleskapet. Jeg skulle så gjerne slått til med det britiske flagget, men tror nok dette kjøleskapet er noe mer tidløst. 

Jeg viser bilder på det i morgen, siden jeg misliker å ta bilder uten dagslys.

Jeg måtte smile litt, da det raste på med tipping rundt gult. Det var lenge vurdert, men jeg synes at jeg må moderere meg litt med tanke på fargevalget.

For de som har tippet grått vil også det bli sett på som riktig, selv om det i virkeligheten ikke er annet enn..


             BLÅTT

Takk for super deltagelse, dere var flinke! De to vinnerene publisere i morgen ! Ha en nydelig 17 mai feiring..

2 kommentarer:

  1. Hurra! Blått er kult:)

    Ha en fin 17.mai!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med snart i hus-nytt-kjøleskap! herrrrlighet, nå var det blitt lenge siden jeg har vært inneom hos deg, Men du og du som jeg har kost meg! Jeg sluker alle innlegg, søte som sukker. Din og deres stil er super, jeg digger den, og lar meg inspirere gang på gang på gang. Mannen din er super som hjelper til og er blitt interessert han også. Kjenner meg igjen her med min samboer, smarte, praktiske og estetiske nye løsninger er sakte men sikkert blitt ganske så gøy! Hurra for 17 mai i morgen!
    Ønsker dere en flott dag!

    mvh Med et lekent sinn

    SvarSlett