tirsdag 21. september 2010

Og enda ett ...


skap! Dette skapet huser sko i grovinngangen, også kalt" barnehageninngangen". Og nei, vi driver ikke noen barnehage, men når barna kommer hjem fra skole og barnehage med skittent utetøy er det veldig nytting med direkte tilknytning til vaskerom.

Deilig og ha et skap som sko kan stå i., og få det bort fra gulvet. Som dere ser, går det mye i hjortehoder. Om du ser nøye etter henger det også et hjortegevir på veggen, brukt som knagger. Å ja, jeg har en mann som er på hjortejakt om høsten, så han synes det er gøy at det kan gå igjen i interiøret.

Skapet har opprinnelig låser. Disse er fjernet, siden jeg ikke er så god med nøkler. Det ble så montert på magneter på innsiden og vips mindre å tenke på..

Jeg elsker jo grønt og orange og det går også igjen her. Siden jeg elsker farger velger jeg ha hvitt som hovedfarge.

Siden jeg ikke kan speide en eneste sky på himmelen, skal dagen brukes til høst/vinterforberedelser ute.

Håper du nyter denne supre høstdagen!

8 kommentarer:

  1. To kjempeflotte skap du har lagt ut!! Digger de orange ledningene til takbelysningen din i gangen, lekent og fint :-)

    SvarSlett
  2. Så stilige disse skapene var :) Artig med de hjortehodene ;)

    Kos deg i hagen :)
    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  3. Dei skapene dine altså!!! Eg blir så misunnelig at eg rett og slett får litt vondt inni meg... Superflotte blei de!! :o)

    SvarSlett
  4. Enda et utrolig fint og stilig skap! Du er bare rå!

    SvarSlett
  5. for et fantastisk skap ELSKER det.
    kan jeg låne et bilde og logge opp til din side som min neste ukes intriør tips?

    SvarSlett
  6. Bare å låne:) Takk for hyggelige kommentarer!

    SvarSlett