onsdag 9. januar 2013

"Herlige hjem" på kanal FEM!

I morgen på selve premieren av ny sesongstart for "Herlige Hjem", dukker vi opp, sammen  med et annet spennende hjem. Jeg må vel si at det er litt sånn grugledeseg følelse.


Det var en artig prosess og ha gjengen fra "Herlige hjem" her. En dyktig gladgjeng!!
Så klokken 21.30 på kanal FEM i morgen torsdag, er det duket for premiere.

"Herlige hjem" er et TV konsept som jeg liker der det vises frem stor variasjon innen interiør og det gleder jeg meg til å følge!

26 kommentarer:

  1. Så moro!! Jeg skal se på :)

    SvarSlett
  2. så spennende!
    det må jeg få med meg :)

    SvarSlett
  3. Så gøy! Det må jeg se!:)

    SvarSlett
  4. Så gøy!!!! Gleder meg :-)

    SvarSlett
  5. Gleder meg! Hvem har laget det fantastiske bildet i bakgrunnen? Det er nydelig :-)

    Sage

    SvarSlett
  6. Så gøy! Har desverre ikke fem. Vet du om det er mulig å se det noen annensteds? Dere har et fantastisk flott hjem!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg betalte litt penger og så hele forrige sesong av herlige hjem på nettsiden til kanal FEM. Bare pass på at du ikke velger automatisk fornyelse av abbonementet. Jeg valgte abb for en mnd, det var ikke dyrt. :)

      Slett
  7. Hei, Har akkurat sett Herlige hjem, og likte mye mange av de flotte detaljene i hjemmet dit! Nå skal jeg kose meg med å se nærmere på bloggen din.
    Ønsker deg en fin fin helg!
    Titti

    SvarSlett
  8. Veldig gøy å se :-) Blir helt målløs over at det går ann å ha det såååå kult!!!! Lurte litt på det gulvet du snakket om, var det epoksy det het?? Er det en slags maling? Kan man bruke det på all slags underlag?

    SvarSlett
  9. Fine folk assa! Lekkert hjem. Artig å se tinga jeg har sett på bloggen på tv ;)

    SvarSlett
  10. For et hus dere har! Fantastisk lekkert, og en forfriskende inspirasjonskilde til en som sliter litt med å forme sitt eget drømmehjem. Og at du bor i hjembygda mi er jo i tillegg veldig hyggelig ;-)

    SvarSlett
  11. Så utrolig flott hjem dere har altså!
    Inspirerende, fargerikt, tøft, innholdsrikt og ikke minst lekent ;)
    Koste meg da jeg så programmet:
    Dere var så flinke bak kamera også!
    Nyt "well done" nå ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  12. Det var fantastisk! Min man satt ved siden av meg og likte sylen deres. Inspirerende.

    Klem,
    Vicky

    SvarSlett
  13. Veldig stilig og gjennomført hjem ♥
    - fantastiske stilige detaljer dere
    har satt sammen til stor inspirasjon
    Forfriskende og herlig ♥ og kjempegøy
    å se på tv`n i kveld :) Ønsker deg en
    fin kveld, klem fra Mette

    SvarSlett
  14. Hei!kom desverre over fem igår litt for sent til å få se fra dere, men jeg fant nå bloggen din å her likte jeg meg godt! utrolig fint hjem dere har!:)) likte og godt gutteromma, jenteromme og altså, men jeg har to gutter selv og merker det er vanskelig etterhvert som de vokser til å orden det fint;) så god inspirasjon til det! men du, hvor store er soveromma til ungene? de så så store ut.. men av erfaring vet jeg at de kansje ikke er så store alikevel, det var jo ingen oversiktsbilder sånn..:) nei dette var gøy du! gleder meg til å følge deg videre fremover! stikk gjerne innom meg viss du vil, jeg er vel litt sånn "periodeblogger", er så travelt til tider;)
    hilsen fra june:)

    SvarSlett
  15. Hei så gøy det var å se huset ditt "live":)! Dere er jammen flinke og kreative:) For et spennende og flott hjem:) Fikk ikke med meg at ditt hjem skulle være med så jeg satt klistra når jeg skjønte at "jammen, hu her følger jeg jo på blogg:)". Morro! Og nå veit jeg hva jeg skal gjøre med den helt like lyseblå krydderskuffene vi har liggende på loftet:) Har ikke plass på kjøkkenet men nå fikk jeg idèen av dere til å ha den på soverommet. Takk for den lure idèen:) Tanken har ikke slått meg før jeg så det hos dere:) Hilsen Iren:)

    SvarSlett
  16. Hei på deg;)
    Måtte bare si at jeg falt helt for huset ditt, farger, stil, gjenbruk, hele sulamitten;)
    Så koselig barnerom;)
    Kjempe koselig var det!
    Ønsker deg en strålende helg!
    Hilsen Silje Marie;)

    SvarSlett
  17. Hei! Har fulgt bloggen din lenge og det var så gøy å se hjemmet deres på TV. Blir så inspirert av fargene og ideene dine. Måtte ta det opp og vise til mannen i håp om at han skulle la seg inspirere han også:O)
    God helg!

    SvarSlett
  18. Jeg så programmet også, et fantastisk hjem dere har! Vi skal snart bygge på en del og få nytt kjøkken og ny stue, i tillegg til at gamledeles skal renoveres etterhvert. Da skal jeg innom bloggen din og samle inspirasjon! :D

    SvarSlett
  19. Heisann, så kult hus og interiør dere har :D Det var skikkelig gøyalt å se.
    Hilsen sørfylket :)

    SvarSlett
  20. Hei til deg Therese,ble superfasinert av deres hus og alle de kule og praktiske ideene.Er så gøy at noen tør å vere litt annerledes med farger
    og ideer.Om det er mulig,vil jeg gjerne vite hvor dere har kjøpt de kule
    røde og gule hjulene til div.kasser og kofferter?Jeg har selvfølgelig spilt inn Herlige Hjem,så da kan jeg se det flere ganger. Nå har jeg også oppdaget bloggen din.Gleder meg å følge deg videre.

    Hilsen Merete

    SvarSlett
  21. hei...falt pladsk for disse portrettbildene.Mulig å få greie på hvor man kan få tak i disse?

    SvarSlett
  22. Oi, så gøy med tv-reportasje! Jeg har vært en ivrig fan av bloggen din lenge, lenge, - men fikk ikke med meg at du skulle på tv. Vet du om programmet går i reprise en dag, eller ligger den ute på nettet et sted? Skulle såååå gjerne ha sett det! Godt nytt år til deg. Klem Beate

    SvarSlett
  23. At jeg kunne gå glipp av det da! Skal få med meg reprisen i morgen :)
    Elsker huset og stilen din!
    Ha en fin tirsdag :))

    SvarSlett
  24. Hej i Norge! Jeg har bare været NØDT til at blogge om det her på min egen blog! Kan ikke se Norsk Kanal5 her i Danmark, men har fundet nogle klip på Nettet - FAAAANtastisk "gutterom" :D

    Se mit indlæg om din stil her: niftybynehl.wordpress.com

    SvarSlett