lørdag 5. juni 2010

Flere Genbrug`s funn


Ja her går det i brunt, rødt og orange. En lite tur til Blåvand og Ho feriesenter bar  frukter. Det ble liten plass til møbler med tre barn i bilen,  noe ble allikevel sneket med.

Kjøkkenutsryr som vist over og noen morsomme speil og småhyller fikk lov å bli med på lasset. Barna elsker og gå på Genbrugs butikker utstyrt med litt danske mynter.

Legoland og sol har domninert den siste uken- ren nyytelse for små og store. I dag blir min kjære pappa 70 år og det skal feires! Hurra for Pappan min!!

4 kommentarer:

  1. Såå masse fint du fant!
    heldiggrisen;)
    Kose dere masse videre!!

    SvarSlett
  2. Så mykje fint du har funnet deg.
    Det raud/orange settet var jo bare så flott.

    Ha ein strålande fin dag. :)

    SvarSlett
  3. åååå sååå fiiiine :D
    jeg krysser fingrene for en tur til sverige eller danmark i sommer og masse loppis!! :D

    Ha en fin helg :D

    SvarSlett
  4. Hei!
    For en herlig blogg:) jeg vet ikke om jeg har vært her før, men kommer garantert igjen;)
    Flotte loppefunn!

    Ha en flott en helg:)

    SvarSlett