mandag 3. mai 2010

Klesskapet til Even er ferdig..


Så å si ferdig. Det gjenstår bare å polere metallister og "håntakene" på skapet, men venter til malingen er herdet skikkelig. De må nok stå et par dager på planker, siden det ikke er helt tørket under på kanten. Skapet rommer mye og alle klærne er alt satt inn. Og eldste gutten i huset er fornøyd.

Oppe på skapet pryder  lego romskiper! Høyt oppe er de tryggest med tanke på lillesøster..

Det slår meg hver gang jeg legger ut bilder, at nytt kamera og fotokurs hadde vært på sin plass. Bildene lyver og det ser bare så mørkt og dystert ut. Skal komme sterkere tilbake på den fronten. Noen med tips til gode kamera, med stabilisator?

4 kommentarer:

  1. Så fint skapet er blitt! Fantastisk hva man kan få til med maling & tolmodighet

    SvarSlett
  2. Åhh så fint det blev! Färgen var verklige mitt-i-prick på det skåpet med listerna och handtagen till. Jag får lite Cadillackänsla när jag tittar på det ;-)

    Kameratips från mig blir Canon. Jag hade/har en Ixus som jag är supernöjd med, liten och kompakt och tar jättebra bilder. Nu har jag en större, Canon 450D som jag inte riktigt lärt mig att bemästra än ;-)

    Kraam Lotten

    SvarSlett
  3. ...Herlig farge med masse positiv energi

    *ME LOVE*

    ..Også må jeg bare si at jeg la min elsk på innlegget med de åpne hyllene på kjøkkenet og teak-hyllen og a l t stæsjet inni..

    FaNtAsTiSk..

    Ha en ydelig mandag videre:)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for hyggelige kommentarer!

    SvarSlett