lørdag 24. april 2010

Kjærestetur i Århus





                                                                                         








Vel hjemme etter en barnefri deilig kjærestetur i Århus. Det er bare utrolig hvor godt det er å komme bort innimellom. Ingen krangel i baksetet fra barn eller utallige stopp. Bare å frese nedover, slenge tærne ut av bilvinduet og småmimre med min kjære.

Det er sikkert ymse hva som kalles romantisk, men shopping ble det. Da var det bare å leke skattejakt, spise masse god mat, innom noen av butikkene min mann liker og deretter herje rundt på utallige interiør og bruktbutikker. 

Her er noen bilder av våre funn. Øverst noen tepper jeg kjøpte for utebruk, deretter noen bruktfunn, samt en tyggegummimaskin som skal fylles til randen, med 7 kilo med fargerike tyggegummikuler. 

En stol som skal trekkes om, men ikke males ble det også. Deilige puter, fra HAY og Rie Elise Larsen har også fått pryde karmameju etter turen.

Vårklær for barna ble også handlet- utrolig mye kule klær. Hva er det ikke danskene kan?

5 kommentarer:

  1. ÅÅ så masse fine ting! tenker du er fornøyd ja:)
    utrolig deilig med sånne turer.. bare gjøre det man liker best.. så er det jo også godt å komme hjem til ungene igjen og da.. men du og du så deilig å få liiitt tid til seg selv:)
    ha en fortreffelig kveld videre!

    SvarSlett
  2. Så mye pent du har funnet! Jeg har så lyst på en Danmarkstur selv. Ble nedstemt....så da blir det Rhodos...

    SvarSlett
  3. Enig med deg angående danskene Therese. Mitt yndlingsland å ferie i. Skal nedover til sommeren også, men usikker på om vi rekker Århus da. Har vært der to år på rad nå og har forelsket oss helt i den byen. Masse fint dere hadde fått med hjem :)

    SvarSlett
  4. Jeg holder en liten knapp på Danmark, men også Sverige når det gjelder mye. Blir ikke mange uker til Legolandstur, men blir nok noe mindre shopping da:) Jeg elsker jo karuseller, så skal nok klare meg.

    SvarSlett
  5. Så fin blogg du har:) Har aldri vært i Århus, men skal dit snart. Har du et hotell å anbefale?

    Hilsen Jeanette

    SvarSlett