He he... Kan se min kjole hænge der i skabet;o) Hvor dejligt!! Det gør mig glad!!
Ja den er veldig fin og hun har fått mange komplimenter for den. Jeg kjøpte den på nettpynt.no oh har derfor ikke tenkt noe mer over det. Morsomt:)
He he... Kan se min kjole hænge der i skabet;o) Hvor dejligt!! Det gør mig glad!!
SvarSlettJa den er veldig fin og hun har fått mange komplimenter for den. Jeg kjøpte den på nettpynt.no oh har derfor ikke tenkt noe mer over det. Morsomt:)
SvarSlett